torstai 18. marraskuuta 2010

Tahaton lumienkeli

Oi sitä ihanuutta, ulkona satoi lunta ja uusi hanki kimmelsi, päätinpä sitten lähteä nauttimaan ihanasta talvisäästä systerin kanssa pienelle happihypylle kunnes yhdessä vaiheessa jalat lähti lennokkaasti taaksepäin ja muu kroppa eteenpäin. Siskoni ei muuta siitä havainnut kuin töppösten suhinaa ja vaimean "eiii"-huudon, kun makasin jo mahallaan räpiköimässä kunnes sain taas pitoa jalkojen alle. Älkää siis ihmetelkö kun keskellä tietä näkyy iso lumienkelin muotoinen kuvio, se olin minä. Siskon miehelle tarkoitettu synttärilahjapussi oli täynnä lunta. Tässä sinulle lämmöllä annettu lahja, kasa tuoretta lunta.

Yritin ottaa uuden kuvan lumisista jouluvaloista mutta kaikista tuli ihan heilahtaneita (vaikka tällä kertaa en kaatunut :P )

2 kommenttia :

  1. Oii ihanat kuuset! Jaa, lumienkeli :-D Täällä lumi oli ainakin ihan todella märkää. Se paakkuuntui saappaiden pohjiin paksuiksi mönteiksi niin, että kumisaappaat kai toimivat terveellisinä "masai-kenkinä", kun kävimme Mustin kanssa hakemassa postit.

    VastaaPoista
  2. Mulla on sellaiset mustat tekokarvabootsit jossa yhtä pitkä karva kun sun Ransulla :D ne on mun talven menopelit, ei järin pitävät mutta niillä on hyvä kahlata pakkaslumessa. Viiru tosin vähän pelkää niitä kenkiä, luulee niitä kai pahoiksi pedoiksi. Kai mä kaadun seuraavan kerran kun se metsästää mun jalat alta...

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...