lauantai 8. lokakuuta 2011

Mimman päiväkirja: viikko 2

Moi, mä olen Mimma, se massahurmaaja joka muutti Romppalaan 2 viikkoa sitten. Ajattelin vähän kertoa mitä olen ehtinyt puuhastella.

Aamut aloitan aina katselemalla auringonnousua olohuoneen ikkunasta, samalla tarkistan näkyykö ulkona oravia tai lintuja. Vaikka olen sisäkissa, ei se tarkoita että vaan laiskottelisin, sillä harrastan paljon urheilua, mm..

..tassupalloa. Oon siinä tosi hyvä. Kuljetan palloa nopeasti huoneesta toiseen ja väistelen kaikki esteet ja tuolinjalat salamannopeudella. Äipän kanssa leikitään myös...

...huiskausta. Siinä se heiluttaa mulle karvahuiskaa ja mä nappaan siitä kiinni. Tykkään pelata etenkin illalla. Sitten kun alkaa urheilu kyllästyttää, muutun sohvaperunaksi ja menen äipän syliin möyhentämään sen jalkoja ja katselemaan telkkaa. Tykkään etenkin Vampyyripäiväkirjat-sarjasta...

...jee, joko se alkaa, joko se alkaa?!?! Mä olen nimittäin joskus myös vähän niinku vampyyri. Mulla on hienot terävät kulmahampaat ja osaan lumota ihmisiä pelkän katseen voimalla. Tässä mä taas leikin vampyyria:

Tässä kuvassa mä oon Stefan joka aina tuskastelee veri-riippuvuutensa kanssa. Tai sitte joku on ujuttanu sille rautayrttiä.

Tässä taas mä oon leikisti sen komee veli Damon jolla on aina hypnoottinen ja ovela ilme. Näkyyks hampaat?

Mainostauolla tarttee käydä taas syömässä vähän lisää kanaa ja raksuja...

Nyt onkin taas masu täynnä. Vaikka mä oon pieni kissa niin mä syön tosi paljon.

Tassut täytyy taas pestä ennen nukkumaanmenoa.

On täällä aika kivaa, oon viihtyny tosi hyvin! Äippä on mulle aina kiltti vaikka välillä mua toruu kun käytän sen sohvaa raapimispuuna, sitä kulmaa on niin kiva kynsiä, mutta en mä enää tee sitä kovin paljon kun tajusin että se antaa mulle aina joka kerta Whiskas temptations herkkuraksun kun kynsin sellaista raapimalautaa. Raavin sitä aina niin että mamma varmasti huomaa ja sitten istun itseeni tyytyväinen ilme naamalla odottamassa palkintoa. Tässä ylemmässä kuvassa mulla on se sama ilme. Tällä kertaa vein taas äipän sohvapaikan, se kun tykkää istua tällä puolella sohvaa mutta mä juoksen siihen paljon nopeemmin. Taidan ottaa taas parin tunnin torkut että jaksaa pelata. Mukavaa viikonloppua kaikille! ;)

2 kommenttia :

  1. Mikä ihana ihana Mimma! Repesin niin tuolle veri-riippuvaisen Stefanin kuvalle, heh. :DD

    VastaaPoista
  2. Heh :D on se niin ovela pikkupeto kun hampaat näkyy ja viikset vavahtelee.

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...