maanantai 17. lokakuuta 2011

Tärkeä viesti Mimmalta: Äänestäkää minua!

Kansalaiset, alamaiset, rakkaat blogiystäväni, täällä puhuu kuningatar: minulla on teille hyvin tärkeää asiaa!

Äippä laittoi PetNetStoren Lemmikkisi lempipuuhat-kilpailuun sen ylihienon kuvan minusta jossa pelaan huiskausta sinisellä tupsulla. Se kuva on kyseisen lemmikkitarvikekaupan Facebook-sivulla täällä, tuolla ekan kilpailukuvakansion toiseksi alimmaisella rivillä. Kun käyt siellä hiiresi kanssa napsauttamassa tykkää-nappulaa 31.10.2011 mennessä niin annat minulle äänesi. Ensin pitää vissiin tykätä sen kaupan sivusta, mutta se on kyllä hyväksi todettu kauppa. Siinä kisassa on tosi hyviä palkintoja! Lahjakortteja kyseiseen kauppaan! Siellä on kaikkia niin hienoja juttuja myynnissä että mä haluisin ne kaikki.

Äippä voi sitten ostaa mulle ainakin NÄÄÄÄIN ison kasan uusia leluja....

...ja vähintään NÄÄÄÄÄÄÄÄÄIN korkean pinon ruokapurkkeja ja raksuja ja nameja! Jos ette äänestä minua ja uhmaatte käskyjäni...

Muutun kisunaattoriksi - puoliksi kissa, puoliksi robotti - ja tulen yöllä pimeän turvin vainoamaan teitä pöydän alle suuren teräväkyntisen kourani kanssa.

Ajatelkaa siis nilkkojanne - ÄÄNESTÄKÄÄ MINUA! Kiitos.
T. Mimma

4 kommenttia :

  1. Meu Deus!
    Que Lindo!
    Dá um beijo nele por mim!

    VastaaPoista
  2. I'm not sure if this is correct since I don't speak your language :) but: Eu dei-lhe um beijo para você! I hope that went right, I have no clue...LOL! Thank you for your comment!

    VastaaPoista
  3. Faz alguns dias que você não posta, tou com saudades. De vocês dois! Tchau.

    VastaaPoista
  4. Ououou mikä ihanuus sinulla on siellä kaverina♥ Huokailee täällä tää kauheessa kissikuumeessa:)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...